Alla inlägg den 25 september 2010

Av Martina - 25 september 2010 17:53

Idag har jag och Emelie varit på bokmässan. Hittade massa bra fynd! :)


  

Stora sångguiden av Daniel Zangger Borch, som jag behöver till min utbildning och senare som lärare :)

Italiensk - svensk lexikon eftersom jag sjunger så mycket på italienska :)

Kackel i grönsakslandet av Sven Nordquist, eftersom det är det bästa Pettsson och Findusboken :P

och

Fånge i hundpalatset av Martina Haag eftersom hon skriver så bra böcker. Fick även den boken signerad.

  Martina tyckte jag hade ett mycket fint namn :)


Hittade även lite julklappar till familjen men dom kan jag ju inte lägga ut här eftesom familjen läser :P


Väldigt tråkigt väder idag. Det har regnat hela dagen och det regnar fortfarande. Jag planerar att ligga i soffan och titta på tv resten av dagen. Imorn ska jag städa och tvätta så det är fint här när Micke kommer på måndag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards