Alla inlägg den 18 september 2010

val

Av Martina - 18 september 2010 21:36

Idag fick jag den briljanta idén att jag skulle åka in till Nordstan och rösta... Dagen innan valet. Tydligen så tänkte halva Göteborg samma sak för när jag kom var dom på nummer 40 nånting i kön och jag fick nummer 436. Wihiioo tänker ni, hon var kvar där hela dagen. Men icke. Det gick ganska fort faktiskt, ca 40 minuter fick jag vänta, plus att jag träffade Patrik i min klass och hans tjej så jag slapp vänta all by me lonesome.

Efter det inhandlade jag ett nytt fotoalbum eftersom alla korten inte fick plats i det jag köpte och när jag kom hem gjorde jag klart båda albumen. Skulle  juegentligen ha städat och dammsugat men jag fastnade med korten så det får bli imorn ist. Det är ju bra för då har jag ju nåt att göra imorn med :)


Varför sitter jag och bloggar klockan 10 på en lördagkväll kanske ni undrar. Jo för att jag har inget annat för mig. Med andra ord: JAG HAR SKITTRÅKIGT! Är så less på att vara ensam hemma. På veckorna går det ju bra för då är jag i skolan hela dagen och då är det skönt att bara ta det lugnt efter man har kommit hem, men på helgerna är det tråkigt!

Albin i min klass har fest ikväll men jag orkade inte gå.. Känner inte för fest ikväll helt enkelt. Inge kul å dricka när man bara funderar på hur många kalorier det är i en cider :P


Anyway nästa måndag den 27e kommer Micke äntligen hem! Nedräkningen har börjat! Då slipper jag vara ensam mera :)

Ovido - Quiz & Flashcards