Alla inlägg den 8 september 2010

Av Martina - 8 september 2010 12:27

Gör mig redo för att börja en ny termin på Kulturum i Partille. Kommer vara där 12 onsdagar fram till jul så det ska ju bli spännande :) Roligt att få träffa samma elever lite mer kontinuerligt.. Det jobbiga är arbetstiderna bara.. 14-20.40, hoppas det finns nån bra tid att äta middag på. Men det löser sig nog. Är ju första dagen idag så jag ska mest iakkta har jag bestämt. Men sen så ska jag hålla i minst en lektion i veckan.


Igår saknade jag Micke massor.. Gör jag ju fortfarande men igår var det inte alls kul. Jag är less på att vara ensam. Och ensamhet plus PMS var ingen bra kombination :P Solen skiner idag iaf så jag är lite glad ändå :) trots att det är typ 20 dagar kvar tills han kommer.. typ 3 veckor... bläää! Hade ju tänkt sluta snusa nu.. men kom fram till att jag blir alldeles för instabil och får därför sluta när micke har kommit ner hit igen! :P

Ovido - Quiz & Flashcards