Alla inlägg den 2 september 2010

Av Martina - 2 september 2010 19:36

Har varit två långa dagar på skolan både idag och igår. Har varit borta från 9 till halv 6 båda dagarna och har varit helt slut när jag har kommit hem. Har inte riktigt kommit in i det hela än ;) Därför blev det ingen promenad igår för jag somnade på soffan och idag blev det inte heller.. Däremot gjorde jag situps och armhävningar.. Det gjorde mig hungrig så nu funderar jag på att baka en kaka... För det finns typ inget annat än en halvrutten banan att äta.. Men kakor är ju inte så nyttigt.. Fast jag äter ju inte upp hela på en gång så då kanske det går bra ändå?  Jag funderar på att börja köra med sån där nutrilett måltidsersättning.. Nån som har testat såna? Är dom goda?


  




Ska nog göra den där kakan nu.. sen titta på bröstsim och gubbsjuka eller vad den hette på 4an :)

Ovido - Quiz & Flashcards