Alla inlägg den 14 september 2010

MRL

Av Martina - 14 september 2010 20:13

MRL - My Real Life? Eller näe det var ju itne det det stog för, utan det står för Mage Rumpa Lår som jag nyss har varit och tränat. Ett step up pass med inriktning på just mage rumpa och lår. SJUKT jobbigt! Men kul! Brände 620 kcal på det :) Det var lugnt det jobbigaste passet jag nånsin har varit på i mitt liv!


Imorn blir en vilodag eftersom jag har VFU 14-20.40 Då hinns det inte med nåt träningspass men på torsdag går jag på igen. Blir förmodligen afro power dance om inte boxpasset börjar för tidigt :) Jag kunde väl aldrig tro att jag skulle tycka att det var så roligt att träna, men det är det faktiskt! Jejj me! :)


Nu ska jag stoppa nåt i magen. Man blir hungrig av att röra på sig ;P

Ovido - Quiz & Flashcards