Alla inlägg den 6 september 2010

Av Martina - 6 september 2010 20:31

Jag vill börja med att säga ett stort Grattis till mig och Micke som firar två år idag. :) Helt roligt är det ju inte att vi firar på två olika orter men vi får fira när han kommer ner helt enkelt. Jag älskar dig Mikael! :)  


Sen ett annat grattis. Till bara mig som började med viktklubb idag. Det kommer nog gå bra det här tror jag. Lite ovant är det att jag måste tänka på allt jag äter och hur mkt osv men jag känner att det ska gå bra. Nån vikt och andra mått skriver jag inte upp den här veckan för förra veckan hände inte så mkt utan jag är kvar vid samma men jag tror att det långsamt kommer att gå neråt. Bara jag håller mig till mina 1323 kcal om dagen och tränar :) Blev en powerwalk upp på ramberget idag. Det var sjukt jobbigt men det kändes Så bra när jag var hemma igen ;) Å se så fint. Lite suddigt men så blir det när man tar kort med mobilen.

  

Ovido - Quiz & Flashcards