Alla inlägg den 19 september 2010

Av Martina - 19 september 2010 16:26

Glömde ju säga grattis till pappa som sköt en älgtjur igår! :)

  


Cykelstyre med handbroms och ringklocka sa han att hornen såg ut som :P

Av Martina - 19 september 2010 14:30

Har precis bränt 155 kalorier på att städa lägenheten. Inte dåligt. Bytte även gardiner i vardagsrummet/sovrummet men har kommit fram till att jag och Micke måste göra ett besök snart i gardinbutiken ;P Dom jag bytte till nu är nämligen alldeles för långa och dom andra vi har är alldeles för korta.


Tittar lite på Vem vet mest nu och om det slutar regna snart tänkte jag gå till affären och panta lite flaskor och köpa lite grejor jag behöver till middagen idag. Måste även komma ihåg att boka in mig på dans/aerobicpasset imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards