Alla inlägg den 9 september 2010

Av Martina - 9 september 2010 20:31

Kom hem för ca en halvtimme sen men fastnade i soffan eftersom det var idol på tvn från göteborg. Än så länge har jag inte sett mig själv så jag kommer nog inte göra det heller :P haha.


Anyway, vi blev bara 4 stycken men hon var snäll och körde passet ändå. Bra tycker jag eftersom jag var inställd på att träna! Däremot kom vi typ 2 minuter för sent (Man måste vara där 10 minuter innan annars får man böter) och tjejen i kassan var en dumming och vägrade hjälpa oss att ta bort bötern som är på 40 kr trots att vi förklarade varför vi var sena. För att jag hade glömt mitt kort. Då blev jag lite sur faktiskt, det var ju inte så att vi struntade i att komma utan vi kom ju faktiskt.. 2 minuter sent. GRR!

Men det var roligt på passet iaf och det kändes överallt. Jag kommer ha ont imorn tror jag ;P Däremot har jag kommit fram till att jag har lite svårt för att vara glad när jag tränar. Det är lättare att få ut ilska och hat istället för glädje och kärlek :P Brände ca 340 kalorier så det var ju bra iaf :) nu fortsätter idol sen blir det till att njuta av en dusch :)



Av Martina - 9 september 2010 18:20

Off to the träning! Afro power dance på lindholmen. Nu ska här brännas kalorier!

  


Bäst jag ilar! Hoppas det blir nåt bara.. vi var bara 4 anmälda när jag kollade sist.. å¨de måste va 5 för att det ska bli nåt... men det blir det nog :D

Ovido - Quiz & Flashcards