Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Martina - 28 januari 2011 21:55

Ibland har jag perioder när jag drömmer väldigt konstigt på natten, och kommer ihåg det också.. Men det är inte ofta. Men oftast när jag kommer ihåg mina drömmar så är allting helknasigt och jag fattar alltid absolut ingenting när jag vaknar.


Men detta inlägg kan ju också handla om mina drömmar i framtiden..


Jag drömmer om att få bo i hus. Lägenhet är ingenting för mig. Jag vill ha en gräsmatta liksom..

Jag vill ha en hund, trots att jag vet att jag är värdelös på att gå på promenader, men jag tänker att om det är Min hund så kanske det blir annorlunda? :P Micke vill ju däremot ha en katt, och det kan ju också vara mysigt, men i så fall ska den vara svart och vit. Man kanske kan ha båda? Eller kompromissa och köpa en liten hund som är i ungefär samma storlek som en katt? :P

Jag drömmer om att gifta mig och skaffa barn och att inte alltid behöva snåla med pengar. Att kunna resa när jag känner att jag vill det, utan att ha massa måsten runt omkring mig.


  

Hit skulle jag kunna tänka mig att åka :P

Ovido - Quiz & Flashcards