Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Martina - 22 januari 2011 19:56

Jag är ett sladdbarn. Har två äldre systrar; 12 och 8 år äldre än mig. Angelica och Gisela. Nu ska jag berätta lite om dom :)


Angelica

  

Syrran som alltid ställer upp för en när man behöver det. Hon läser mina uppsatser innan jag skickar in dom, hon har hjälpt mig med en sak som jag aldrig kommer glömma, men heller inte ta upp här i bloggen, hon vet vad det är ;) Angelica har alltid varit syrran som man har fått göra vad man vill för när jag var liten ;) Hon har en ooooootroligt söt liten dotter som heter Emma och är 2 år, hon kan inte vara still en sekund :P Hon bor i Strömsund där hon jobbar som musik och engelskalärare på högstadiet. Det verkar som att jag kommer att följa hennes spår, även fast jag alltid sa när jag var liten att jag Aldrig skulle bli lärare :P




Gisela

  

Partysyrran nummer ett :P Tyvärr så var hon inte så partyig när jag var partyig utan hon har tagit över efter mig ;P Gisela bor i Sollefteå och jobbar på ICA, och har tagit över världens snällaste hund från Angelica, nämligen Mysak :) När jag växte upp var Gisela den som "uppfostrade" mig, eftersom alla andra tyckte att jag borde få göra som jag ville, för jag var så liten. Antar att det inte alltid var så kul att vara mellanbarn ;) Med Gisela har man aldrig tråkigt nästan, hon och jag delar samma humor, och hon är också väldigt snäll och ställer upp för mig ofta,  även fast vi kan gå varandra på nerverna ibland :P



Jag har världens bästa syskon. Tur att just jag fick välja ;)

Ovido - Quiz & Flashcards