Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Martina - 18 januari 2011 21:32

Jag har många vänner, men ingen bästa vän. Jag har alltid varit sån att jag har umgåtts med många och tyckt om att ha många människor omkring mig. Däremot känner jag inget behov av att umgås med de människor jag träffar varje dag i skolan på fritiden. Då umgås jag hellre med M som jag typ aldrig träffar nu för tiden pga hans dumma jobb :P


Jag tänkte iaf nämna några av mina närmaste vänner som jag har fått under åren.


Anna Svedberger

En riktigt härlig stockholmska som har gått och blivit med sambo och hus i Härnösand. Träffade henne första gången 2005 när vi var med i härnösands studentspex tillsammans. Anna är rolig, grym på teater och en väldigt bra lyssnare och en underbar vän! Ett annat plus är tjejen som tycker mycket om mig ;)

 

Ida Kentner

Skåningen som har flyttat till Sundsvall där hon blivit med sambo och två katter. En jävligt rolig tjej som jag även har bott tillsammans med. Som tur(?) var så varade det inte så länge ;) Träffade även henne under min studietid i Härnösand och minns att när vi gick på jazzdans tillsammans så tyckte jag första gången att hon var en diva som trodde hon var bättre än alla andra, men när jag väl lärde känna henne så märkte jag vilken härlig tjej det verkligen är!

 

Sandra Björnberg

Den superglada tjejen från Katrineholm som också har blivit med sambo och hus i Härnösand, och en liten katt om jag inte minns fel ;) Sandra är en tjej med ett mycket bestämt humör men hon är en av de absolut bästaste människor som finns :)

 

 

  

 

Min allra bästa vän är ändå min M. Han finns alltid här för mig när jag behöver honom, men det är skönt att få prata av sig med tjejerna ibland också ;)

Ovido - Quiz & Flashcards