Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Martina - 26 januari 2011 21:30

Ja, det blev ju inget skrivet igår, så nu blev det inte riktigt en månad med mig, men nästan ;) Var ju min B-day igår så jag kände att jag inte orkade blogga då :) Födelsedagen var bra, men det var tydligen jobbigt att fylla år, för vid halv 11 stupade jag i säng.. Det brukar aldrig hända! :P


Anyway... till dagens topic:


På skolan hade jag på mig:

Svart linne från Gina Tricot

Svarta lackleggings från Gina Tricot

Rutig skjorta från Rut mfl. (tack mamma & pappa för födelsedagspresenten ;) )

strumpor

underkläder

tjocksockar som mamma har stickat

svarta stövlar från Skopunkten


  


Utomhus var det kallt idag så då hade jag:

Vinterjacka från Intersport (typ 3 år gammal :P )

Svart mössa från JC

Lovikkavantar (julklapp från mormor)


Har varit och tränat:

mjukisbyxor, Adidas, från Stadium

lila linne från Gina Tricot

HSM t-shirt från skolan :P

Träningsskor, Nike, från Stadium


Nu myser jag i soffan och har på mig:

Pyjamas från jag vet inte  (julklapp från mamma&pappa)

världens mysigaste morgonrock (också julklapp från m&p)

duntofflor (julklapp från Christer)

Ovido - Quiz & Flashcards