Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Martina - 8 januari 2011 18:39

Kan ju börja med att säga gott nytt år till alla som läser :)

Jag började året med magsjuka, ingen bra start på året alltså men det betyder ju att det bara kan bli bättre nu :)


Igår kom jag hem till M och Göteborg. Känns skönt att vara hemma igen. Däremot så lyckades jag glömma kameran i Sollefteå så inga bilder bjuds det på förrän mamma har skickat den :)


Annars har jag haft det lugnt och skönt hemma, blev ingen skidtur för mig tyvärr för innan jul hade dom inte gjort några spår, sen var jag ute med Mysak och gick dagen innan nyår och såg att dom hade gjort spår och då tänkte jag att jaaa då hinner jag ju åka efter nyår, men då kom magsjukan... Jag hoppas att det finns snö kvar i mars när vi åker hem igen :)


På tisdag ska jag tillbaks till skolan igen. Är inte ett dugg sugen på det faktiskt, jag bara tänker på allt som är kvar att göra innan jag är klar med den här kursen och det är inte kul.. typ den värdelösa mmsuppgiften som vi måste göra...


Ikväll blir det bara hemmamys med min karl :) Han är jättetrött efter jobbet så vi håller oss i soffan ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards