Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Martina - 17 januari 2011 22:51

Vaknade när Ms väckarklocka ringde halv 9, men somnade om efter att han gått till jobbet. Hade ställt min på 10 eftersom jag skulle upp och skriva tenta men jag orkade inte kliva upp! Vaknade istället 11.20 och tänkte att shit nu måste jag verkligen kliva upp annars hinner jag aldrig klart med tentan innan klockan 16!

Åt frukost och gick sedan på Willys för att köpa snus, mjölk och kräm. När jag kom hem började jag skriva på tentan och det gick som hejsan. 1000 ord på en timme, en kort paus på ca 10 minuter och sen körde jag resten. Hur bra det blev vet jag inte, men jag var klar kvart i 3. Då skyndade jag på mig ytterkläderna och gick upp till bussen för att åka till Ms jobb med öronpropparna som han hade glömt och behövde till repet. En timme senare var jag hemma igen, shit vad det tar tid att åka kommunalt!

Tittade lite på tv och lagade sen middag till mig själv -kycklingwok och äggnudlar, helt okej men är ganska less på det efter att ha förätit mig på det under min studietid i Härnösand. Men måste passa på att äta kyckling när M inte är hemma för han påstår att han inte tycker om det :P

Efter maten chillade jag lite till i soffan och gjorde mig sedan klar för att gå iväg och träna dansstep med Emelie. Det var kul men sjukt jobbigt! Svetten bara rann :P Var hemma kvart i åtta, duschade och sen blev det Top model/handboll. M kom hem och jag spöade han i NHL, nu vill han ha en revansch säger han så jag får väl ta och spöa honom igen ;)


Ja det var min dag, inte en helt vanlig dag, men så här kan det se ut ibland :)

Ovido - Quiz & Flashcards