Alla inlägg under april 2013

Av Martina - 5 april 2013 20:01

...det är dags för fredagsmyyyyyyyyys!!


Nu börjar snart Lets dance och enda anledningen till att jag fortfarande tittar på det är för att underbara Maria Montazami är med i år! :D När jag blir stor ska jag bli lika cool som hon, fast jag tror jag hoppar över tofsarna :P haha


 


Imorn har jag bokat in mig på ett zumbapass. Ska bli skönt att äntligen få röra på fläsket lite :P

Trevlig helg!

mys

Av Martina - 4 april 2013 21:14

Har varit på ett härligt kammarkörsrep ikväll med tillhörande knytkalas. Mycket trevligt och proppmätt är jag :) nu myser jag ner mig i soffan med onepiecen :) testar även att blogga från mobilen... Varför bilderna snurrar på sig har jag inte kommit på än :p

Av Martina - 3 april 2013 23:03

Ja, nu är det snart sisådär ett år sedan jag bloggade sist och jag har fått en himla massa klagomål från olika håll att jag är långsam på att uppdatera bloggen. Så nu gör jag ett sista försök till att vara en bra bloggare - vi får se hur det går med det ;)


Just i detta nu känner jag mig sjukt taggad inför att skriva C-uppsatsen om sång och träning. Har hittat en massa bra artiklar på nätet och det blir bara intressantare och intressantare. :)

När terminen är slut har jag bara en termin kvar på min resa mot att bli musiklärare och min resa norrut kan äntligen börja igen! :)


Hoppas att ni alla mår bra och har haft en bra påsk och så! :)

På återskrivande :P

Ovido - Quiz & Flashcards