Alla inlägg den 19 april 2013

Av Martina - 19 april 2013 21:13

Jaha.. Nu var det några dagar sedan jag bloggade men jag har helt enkelt inte hunnit med mig.

Både i onsdags och igår hade vi konsert med kammarkören. Först den årliga konserten för SEB och sedan vår egna årliga körkonsert; Kammarkören Hot! hette den i år :) Spansk hetta och svensk tiger och en galen finsk jojk innehöll programmet bland annat.. det var jätteroligt och det är verkligen kul att sjunga med så många begåvade människor! :)


Till dagens rubrik. Sa upp mig från jobbet idag... Men jag kommer jobba kvar terminen ut. Kändes tråkigt att säga upp sig för jag trivs verkligen på skolan och med både personal och elever. Men eftersom jag tänker flytta norrut i januari och bara har en termin kvar i skolan till hösten tänkte jag att det är bra att koncentrera mig på det och så blir det nog bättre för eleverna att få en ny lärare när läsåret börjar.. :)

Ska passa på att njuta av tiden jag har kvar iaf! :)


Ovido - Quiz & Flashcards