Alla inlägg den 6 april 2013

Av Martina - 6 april 2013 18:42

Idag har jag varit på ett zumbapass och vissa straffar gud direkt... eller? :P

Jag fick ju trokanterit i höften (kanske bara är där man kan få det, jag vet inte) i höstas så nu efter passet sitter jag och känner mig som en gammal tant med ont i båda höfterna. Men inte ger jag upp för det inte! Doktorn sa dessutom att det kommer göra ont när jag rör på mig men att det inte är farligt så jag tänker köra på ändå! :)

Imorn ska jag och Johanna förhoppningsvis styrketräna också. :) Mitt mål är att ha en sjukt snygg klänning på bröllopet jag ska på i sommar så det är bara att bita ihop ;)


Annars har solen skinit här hela dagen och det känns verkligen som att våren närmar sig med stormsteg! Hörde dock att det snöade hemma idag, hoppas att snön har försvunnit när jag åker upp om några veckor.


Tjipp å hej

Ovido - Quiz & Flashcards