Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Martina - 12 augusti 2011 20:46

Nu har jag jobbat min sista dag för den här sommaren! Vet ni hur underbart skönt det känns? :) Idag är även sista dagen i Göteborg för sommaren, för när jag kommer tillbaks är det dags för skola igen. Massa skoj ska jag hitta på när jag kommer till norrland. Men mer om det i ett annat inlägg.


Idag på jobbet gjorde jag illa mig. Jätteont gjorde det, åsså kom det blod. Aj aj aj. Dumt att göra illa sig sista dan tycker jag. Men jag fick ett sånt här fint plåster på mig :)



Jag har packat nästan allt, inte tandborste å så för det behöver jag ju ikväll och imorn bitti. Men annars har jag nog fått ner allt. Fatta att jag måste kliva upp 05.00 imorn! Sjukt tidigt! Men det ska nog gå bra. Ska gå och lägga mig snart. Natti natt. Vi ses i norrland! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards