Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Martina - 9 augusti 2011 19:57

Hur i hela världen jag ska klara av att arbeta som lärare när jag blir stor är för mig en gåta som ännu inte har fått sin lösning.. Jag ÄR verkligen ingen morgonmänniska, även om jag har gjort tappra försök denna sommaren när jag har börjat 07.00 varje dag jag har jobbat nästan. Jag är nämligen helt död när jag kommer hem och somnar nästan alltid på soffan - detta eftersom jag har så ont i fötterna när jag kommer hem så jag måste lägga mig och vila en stund.. ;)



Idag efter jobbet sov jag i nästan två timmar = INTE BRA! Men jag är ändå trött på kvällen och går och lägger mig tidigt (enligt mig iaf) typ 22.30-23.00. Innan dess kan man ju liksom inte gå och lägga sig, för då missar man nåt på tvn. Egentligen skulle jag vilja lägga mig typ vid 24 för jag vill se NCIS.. Men jag är duktigt och lägger mig innan... Och vill inte alls kliva upp när väckarklockan ringer på morgonen... Tur att jag bara har 3(!) dagar kvar att jobba den här sommaren! :)


M var här söndagkväll till idag kl 13. Vi hann få en kväll och en eftermiddag och kväll tillsammans innan han tog flyget till norrland igen. Men nu kommer jag ju snart upp igen så det känns ganska okej :)  

Ovido - Quiz & Flashcards