Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Martina - 10 augusti 2011 20:34

Idag har, trots att jag har jobbat 7-13 och inte alls ville kliva upp imorse, varit en bra dag. Jag har fått ganska mycket gjort och inte sovit middag efter jobbet = jag kanske kommer i säng ännu tidigare ikväll så jag får sova mer än 7 timmar. 8 vore ju toppen! :)

Har tvättat två maskiner tvätt.. Däremot har jag inte packat upp kläderna från tvättkorgen, men det är iaf vikt så det blir inte så knövligt. Har diskat två gånger, gjort en god middag med torsk och det blev även till matlåda imorn. Dessutom har jag fått beröm av min chef idag! Det känns ju bra att man gör nåt rätt på jobbet, även om det inte är mitt drömjobb. :)


 


Nu sitter jag och zappar mellan världens äckligaste program "Våra pinsamma kroppar" på kanal 5 och träningslandskampen mellan Ukraina-Sverige på 3an. Imorn jobbar jag 7-15 och på fredag 7-12.30 sen har jag jobbat färdigt för i sommar! Helt underbart! :)

Ovido - Quiz & Flashcards