Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Martina - 6 augusti 2011 16:10

Idag är det bara en mysdag.. Har mysit hela dagen i min onepiece nästan..  Jag var till backaplan en sväng och skulle köpa linsvätska och handla lite, men det var stängt hos optikern så jag fick ringa till Fanny ist och tur hade jag att hon jobbade så hon skulle fixa linsvätska till mig :)

Jag ska snart laga lite mat och sen kaaanske jag städar till lite trots min mysdag.. För M kommer ju imorn å då vill jag att han ska komma hem till en fin och välstädad, fräsch lägenhet. :) Men han kommer ju inte förrän sent på kvällen så jag skulle kunna hinna städa imorn också.

Hoppas det är nån bra film på tv ikväll som jag kan se. :)  Om ni har nåt förslag annars på vad jag ska se så hojta gärna till! :)

   


Igår träffade jag mina underbara klasskompisar på vino pasta tre, det var mycket trevligt! :) Längtar nästan lite tills skolan börjar så man får träffa alla igen!

Ovido - Quiz & Flashcards