Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Martina - 17 februari 2011 12:38

nyss kommit från vårdcentralen igen.. har ju käkat diklofenak och muskelavslappnande tabletter i två veckor för ryggskott... slutade äta det i tisdags för att dom var slut och för att ryggen kändes bra... igår kändes det nästan ingenting i ryggen, men i morse när jag vaknade var det lika illa som det var för två veckor sen. fan. läkaren gjorde lite fler koller än vad dom gjorde förra gången och han skrev ut nya tabletter och sa att jag ev skulle ta kontakt med en sjukgymnast.. och om det inte är bättre om två veckor igen så tyckte han att jag skulle ta kontakt med dom igen för att eventuellt göra en ny utredning om reumatism... jag vill inte ha ont i ryggen, det är inte kul! Är hemma från skolan idag, imorn är jag ledig så då missar jag ju iaf inget. Ska strax gå till apoteket och hämta ut mer medicin, men först ska jag trösta mig med en glassbåt.

Ovido - Quiz & Flashcards