Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Martina - 13 februari 2011 16:07

Den här månaden är kortare än alla andra månader :P

Hittills har jag lyckats med att dra på mig ett ryggskott, aj aj, blivit smittad av Ms förkylning och blivit med katt. Jag har även varit på Sticky Fingers med Emelie och kollat på när Ms band spelade och vann en tävling som var där. Det var kul :)


 

Jag har även haft min första sånglektion med min nya elev (sångaren i Ms band) 


Igår var vi en sväng på IKEA och skaffade oss en taklampa till köket, det var väl på tiden.. vi har ju bara bott här i 1 ½ år :P Däremot hade vi massa problem med att hänga upp den, vet Inte hur vi ska få den att hänga rakt och snyggt.. :/


Har inte jättemycket inplanerat alls den här månaden utan det blir nog mest att ta det lugnt och koncentrera sig på skolan... Nästa månad däremot åker jag hem en sväng till Sollefteå för att fira pappas födelsedag! :) Det ska bli skojigt!

Ovido - Quiz & Flashcards