Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Martina - 14 februari 2011 17:57

Idag är det alla hjärtans dag! Och när jag kom hem från skolan (skyndade mig som en tok för att jag skulle hinna hem och laga mat innan M skulle på jobbet). Hann iaf göra pannkakor, och medan jag höll på med det så fick jag först:


  

Mmmmmarabou! Gott! Då blev jag glad, men sen blev jag ännu gladare för älsklingen hade varit och köpt denna underbart fina blombukett till mig!


  


Jag älskar att få blommor! Kanske för att jag inte får det så ofta, men kanske också för att jag är släkt med min mor :P


Nu har M åkt på jobbet trots förkylning och massa hosta, men han är ledig tis-tors så då kanske han hinner bli frisk :)

Jag och Strumpan får fira alla hjärtans dag själva och just nu är hon lugn och snäll och sover gott på en kudde på soffan. Vi tror att hon löper nu för hon går runt och skriker och stryker sig mot allt. Helt galen är hon. Men söt :)


Glad alla hjärtans dag på er alla! Hoppas ni får en fin dag med era nära och kära!


Kram från mig

  


Ovido - Quiz & Flashcards