Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Martina - 28 oktober 2010 18:26

Jag har en härlig nyhet! Fast familjen vet ju redan förstås, men för ni andra :P

Micke har fått jobb på LIDL! Helt fantastiskt! Han var och skrev kontrakt idag, iofs bara 50 % men det är MYCKET bättre än ingenting! Jag är så glad för hans skull! :)


Jag har sjukt mycket att göra i skolan, inlämningar hit och tentor dit.. jag vet inte hur jag ska hinna med mig.. men jag har iaf hunnit med att boka en resa hem till jul. Den 16e december tar jag nattåget till långsele och är framme där 03.28, Gisela sa att hon kunde hämta mig då :P Jag och Angelica kommer ha fullt upp på julafton med Gudstjänst i Sollefteå kyrka klockan 11, Lions annorlunda jul kl 12 förmodligen och Midnattsmässa i Sånga kyrka kl 23.00 Kom gärna och lyssna på oss! :)

 

Nu ska jag och Emelie sticka iväg på träning. Idag blir det afro power dance.  Känner att det är bra idag för jag är så sjukt trött, då kan jag kanske få lite energi genom att leka träd och sprida kärlek och trampa jord :P

Ovido - Quiz & Flashcards