Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Martina - 4 oktober 2010 14:14

Har nu gått fyra veckor sen jag gick med i viktklubb.. Den här veckan har jag inte orkat skriva in några kalorier i dagboken alls, har inte varit motiverad helt enkelt.. Men har mätt min mage idag och jag har tappat 5 centimeter! Inte tokigt! Vikten är däremot kvar på samma som förra veckan, gissar på att det är för att jag inte riktigt har tänkt på vad jag har ätit och för att jag endast tränade en gång.. har varit lite småhängig och är fortfarande förkyld. Har ont i halsen så det blir ingen dansaerobic för mig ikväll. Jävla skit! Man ska ju som ni säkert vet Inte träna om man har ont i halsen, lite förkylning går bra så länge man inte har ont i halsen har jag hört..

 

Fick post idag. Min välkomstpremie från viktklubb. Nu ska här frossas i smala desserter! :)   

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards