Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Martina - 17 oktober 2010 13:21

Jag har typ glömt bort bloggen den här veckan.. Eller inte bara min egen jag har glömt kolla in alla bloggar som jag brukar kolla och varit helt borta från bloggvärlden. Ganska skönt faktiskt men nu kände jag att det var dags igen!


Har ju som sagt varit förkyld och inte tränat på typ två veckor men i fredags var jag äntligen på zumba igen. Fick gå själv den här gången för Emelie har fått min förkylning, men hoppas hon är frisk till veckan! Fick springa till passet i fredags för jag blev sen men jag hann, men shit vad jobbigt det var. Jag var ju slut innan vi hann börja ;P


Har mycket i skolan, känns som att jag hinner koncentrera mig på hälften av det vi ska göra.. inte bra men ska försöka strukturera upp mig snart. Har köpt två kursböcker till, en på danska som heter Stemmebrugslaere - handlar om rösten... men hur jag ska kunna förstå nåt vet jag inte. Carina du har inte lust att översätta den åt mig? ;) och så har jag köpt The real book som jag ska ha till piano..


Helgen har annars varit lugn för min del, har städat och idag ska jag tvätta. Micke var på innebandymatch igår med b-laget som dom vann och just nu är han också på innebandymatch fast med a-laget (mickes debut där) så jag hoppas det går bra så han får fortsätta spela med dom! :)


Hoppas ni mår bra alla! Kram från mig

Ovido - Quiz & Flashcards