Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Martina - 17 maj 2013 21:29

Nu har det varit sommar i två dagar! Helt underbart väder! Klockan är halv tio och det är fortfarande 21 grader ute! Så lovely! :)


Idag satt jag ute under hela lunchen på jobbet, solade och tittade på eleverna medan dom lekte å spelade fotboll och bandy. Det känns tråkigt att lämna faktiskt. Eleverna och personalen på skolan är så himla härliga och jag blir glad när jag är där! :)


Det ska bli fint väder imorn också, men jag ska åka till Rebeca och skriva lite på c-uppsatsen... kanske kan vi sitta ute och göra det? Det vore ju strålande isf! :) Det tar sig också... ca 73 000 tecken har vi skrivit nu! :) Bara en vecka kvar! Iiiiih!


Sen måste man ju gå in runt halv tre imorn och kolla på semifinalen i hockeyn mellan Sverige och Finland! Så himla spännande kvartsfinal igår! Jag satt med filten framför ögonen typ hela slutet på tredje perioden, förlängningen och straffarna :P Nu luktar det medalj för Sverige tycker jag! :) Men kanske inte ska säga för mycket än :P


Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards