Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Martina - 8 maj 2013 18:45

jag har visst haft en ofrivillig liten paus från bloggandet. har helt enkelt glömt bort igen :P


iaf så har jag varit hemma i norrland hela förra veckan, har testjobbat lite på ICA och det gick bra, inget som var speciellt nytt eller svårt :P har passat på att mysa massor med M och haft två spelningar med Partypacket. Det var kul för det var så länge sen sist :)


i måndags trodde jag att jag hade tappat bort min plånbok för jag hittade den ingenstans... igår anmälde jag den försvunnen och spärrade alla kort å så, å idag hittade jag den igen i kameraväskan.. har ingen aning om när jag la den där :P


har även införskaffat mig i en ny dator - en macbook air blidde det och det funkar att blogga från den också märker jag ;)


vi har grillat massor och eldat majbrasa - fast majbrasan eldades inte på valborg utan några dagar senare men det gick ju bra det med ;)


nu är jag hemma igen och c-uppsatsarbetet börjar ta form, vi har fortfarande massor kvar att skriva men det kommer nog gå bra :)


imorn ska vi åka till fjällbacka med kammarkören och övernatta där på vandrarhem efter att vi haft konsert i fjällbacka kyrka.. det ska bli trevligt! hoppas på bra väder imorn också eftersom vi har tänkt grilla :)


nu är det snart dags för hockeymatch, sverige-norge... ska bli väääääldigt spännande :P

Ovido - Quiz & Flashcards