Alla inlägg den 21 april 2012

Av Martina - 21 april 2012 19:08

Kulturfestivalen som vår klass anordnade i dagarna tre på skolan är över och förkylningen har smugit sig in i min kropp. Det har varit 3 helt fantastiska dagar med mycket skratt och lite sömn...

Jag var med i barnmusikalen Det susar i säven, rockbandsprojektet All in the name of rock'n'roll, en linedanceworkshop och sen blev jag inkastad i sista sekund i musikalkonserten I got life. Alla grejorna gick superbra och jag hade mkt roligt! Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder...


Det susar i säven


  

Jag och André som de elaka vesslorna.


  

Bengt var en superduperbra Padda


  

Slagsmålsscen


  

Slutlåt, vilken känsla!!


  

Rebeca som hästen Albertina


  

Hela glada gänget!!


  

All in the name of rock'n'roll


  

Ösigt!!


  

Jag försöker vara cool...


  

Söta trion Emma, Magdalena och Matilda


  

I caféet kunde man lyssna på gypsy jazz bl.a. :)


Har tyvärr inga bilder från musikalkonserten.. men jag ska försöka ragga upp det ;)

Tack underbara klassen för en grymt bra genomförd festival!  

Ovido - Quiz & Flashcards