Alla inlägg den 29 september 2011

Av Martina - 29 september 2011 20:35

Har egentligen inget att skriva om.. Men tänkte berätta att jag lever.. Just nu händer det så mycket och ingenting att jag inte ens orkar skriva en uppdatering på facebook.. Livet just nu består av: Skola, komma hem från skolan, äta, sova. Ibland fylls dagarna ut med skola, komma hem från skolan, äta, dansa, sova. Kan jag få påstå att livet just nu inte är jättespännande?

M är i norrland och honom får jag inte träffa förrän en kort sväng i slutet på oktober när jag ska till Härnösand på kapells 50årsjubileum.. Kan jag få påstå att Det suger?

Och det här med dansen.. Igår skulle jag dansa, men fick stanna hemma på grund av min förbannade huvudvärk som jag får några gånger i månaden, förmodligen för att jag biter ihop för hårt när jag sover. Kan jag få påstå att det suger?

Modo ligger under med 4-1 borta mot HV71 just nu. Kan jag få påstå att det suger?


Kul blogginlägg det här hörrni. Men just nu är livet inte så jätteroligt.


Ovido - Quiz & Flashcards