Alla inlägg den 14 september 2011

Av Martina - 14 september 2011 20:32

Ja jisses vad jag börjar bli bra på att testa nya saker alltså! Jag har ju som sagt lärt mig äta svamp.. fast inte all svamp.. kantareller äter jag. Champinjoner tycker jag fortarande smakar sådär, och varje gång M äter ägg så smakar jag en liten tugga :P Men idag så gjorde jag iaf en ny gryta som jag aldrig har gjort förut. Med fläskfilé, champinjoner och kantareller. Den blev mkt god måste jag säga! Fast champinjonerna åt jag inte så mkt av.. men jag tänkte att dom gav lite smak :)


bryner svamp och kött


  

i med matlagningsgrädde, kalvfond och timjan


  

färdigt resultat! :) Mums! 


Riktigt gott blev det! Det får jag nog göra fler gånger! Dessutom så fick jag två matlådor också! Inte dåligt! nu ska jag bara komma ihåg att äta upp dom ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards