Alla inlägg den 21 december 2010

Av Martina - 21 december 2010 11:44

Ute är det 18 minusgrader och det är alldeles strax dags att gå ut med hunden. Jag vill inte när det är så kallt! Usch! Det är så jättefint ute men måste det vara så kallt? 10 minus hade räckt! Men jag tänkte att vi kanske tar en tur i skogen, kanske är mindre kallt där? hoppas kan man ju alltid ;)


  

Ikväll kommer Emma och Angelica :) Ska bli spännande och se hur mycket Emma har växt sen sist jag såg henne.. Jag gissar på alldeles för mycket ;P


  

För övrigt saknar jag Micke, han jobbar fortfarande och står i... Är lite synd om han också för elkabeln till datorn har pajat så han har ingen dator där nere just nu.. Jag funderar på om det är värt att skaffa en ny kabel eller om man ska köra på en ny dator direkt... Den börjar ju bli lite till åren..


Näee nu kallar hunden och mamma!

Ovido - Quiz & Flashcards