Alla inlägg den 20 december 2010

Av Martina - 20 december 2010 19:43

Nu e jag hääär! Eller ja, jag har varit här sen i fredags morse men har inte kommit mig för att skriva förrän nu :P


Tåget blev självklart försenat. Skulle ha varit framme 03.28 men var framme 05.15 typ, då var jag ganska less faktiskt. Tack kära syster Gisela som kom och hämtade mig trots att vi blev sena och du skulle upp å jobba! :)


Var ute och gick med Mysak i fredags och då var det så här fint ute:


    


Lite mörkt blev det för att det snöade ute... men det var fint ändå och en stor kontrast från regnet som föll i Göteborg i torsdags :P


I lördags fyllde Gisela år så då var vi där och åt god mat och supergod tårta (som jag gjorde) :P Sen på kvällen kom Elle och bröderna Nilsson och vi spelade "dumhuvve" det var skitkul! :)


Idag har jag kokat knäck så jag ska gå och ta in den från bron nu innan top model börjar! Hai!



Ovido - Quiz & Flashcards