Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Martina - 6 juni 2013 22:01

Jag glömde visst berätta om fast & furious 6. Den var iaf lika bra som alla andra filmerna (förutom tokyo drift då), och vet ni? jag tror det kommer en 7a också ;)


Igår var det opponering på c-uppsatsen och det gick jättebra! godkända blev vi så nu har jag sommarlov från skolan! jejj!


Har satt betyg på mina elever för första gången i mitt liv. Det var Inte lätt! Vad har jag valt för yrke egentligen?? Men man kanske lär sig med åren ;)


Har än så länge inte sommarlov från jobbet, ska dit på måndag och öva inför skolavslutningen som är på onsdag. Sen får jag åka hem till mitt älskade norrland och min älskade M och familj! :) Snälla kusin Andrea har lovat att ta hand om mina blommor tills mamma å pappa åker ner och hämtar dom! :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards