Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Januari

Av Martina - 9 februari 2012 22:59

I januari kom vintern på riktigt! 42 cm snöade det på tre dagar och det bara fortsatte! Jag åkte spark med Mysak som förövrigt är det underbaraste färdmedlet som finns så länge det inte är under 15 minus! ;)


      

   

Mysak nådde precis upp med hakan till snövallen på baksidan.. på framsidan hade han inte en suck ;)


 

Micke och Emma har busat massor!


   

Anna fyllde 28 och var hos hennes föräldrar på kalas!


   

Vi har spelat en massa spel, Bl.a Bezzerwisser som jag verkligen rekommenderar!


   

Var hos Anna på middag tillsammans med Sandra. Very goda hamburgare fick vi.. Jag hoppade däremot över osten å det andra glegget ;)


 

Sandra, Nicklas, Bylle och Anna kom och firade min födelsedag. Micke hade spelning som vanligt och kunde inte vara med... Det var bara synd att det var snöstorm den dagen och vi fick göra kvällen ganska kort. Men det var trevligt så länge det varade! :)


   

Till förrätt åt vi ceviche på räkor. Grymt god! Varmrätten glömde jag ta kort på för den var så fantastiskt god, älg och potatis och kantarellsås :) Efterrätt hallon och chokladmousse! :)


       

Vi hann även med att spela bezzerwisser! :)


 

Min och Mickes fina födelsedagstårta :)


   

 
 
Ingen bild

G

10 februari 2012 21:48

Bild på efterrätt: två tummar upp. :)

 
Martina

Martina

10 februari 2012 23:59

gott vare! men mastigt!

http://mmcc.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 6 juni 2013 22:01

Jag glömde visst berätta om fast & furious 6. Den var iaf lika bra som alla andra filmerna (förutom tokyo drift då), och vet ni? jag tror det kommer en 7a också ;)   Igår var det opponering på c-uppsatsen och det gick jättebra! godkända blev vi s...

Av Martina - 27 maj 2013 15:13

Den senaste veckan har nästan enbart kretsat kring C-uppsatsen... Därför har jag inte haft tid, eller haft nåt skojigt att berätta om här i bloggen :P   Nu är den iaf inskickad och klar. Förhoppningsvis blir den godkänd också. Opponering den 5 ju...

Av Martina - 17 maj 2013 21:29

Nu har det varit sommar i två dagar! Helt underbart väder! Klockan är halv tio och det är fortfarande 21 grader ute! Så lovely! :)   Idag satt jag ute under hela lunchen på jobbet, solade och tittade på eleverna medan dom lekte å spelade fotboll ...

Av Martina - 15 maj 2013 22:23

Så glad å lycklig och fylld av massa känslor efter musikaltreornas slutproduktion Rent! Dom var så himla duktiga och jag som aldrig sett den förut grät typ hela andra akten. Strålande jobbat hörrni! Det är kul att gå på en skola med så många talanger...

Av Martina - 15 maj 2013 15:46

Här sov jag i natt. Hade sjuuukt ont i magen och kräktes så jag vågade inte sova i loftsängen.. Men jag lyckades iaf sova hela natten å må bra när jag vaknade så det var skönt :) Har bestämt att jag är frisk nu så att jag förhoppningsvis kan få en...

Ovido - Quiz & Flashcards