Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Martina - 31 juli 2011 18:54

Igår var en dålig dag. Jag var ensam å pmsig och uttråkad. Ingen bra kombo :P

Och nu är det så himlarns typiskt att nu när jag blir tillfrågad att göra något så måste jag tacka nej för att det blir för sent eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorn.. Skit kan man säga!

En annan sak som är typisk är att idag när jag väl hade bestämt mig för att ta med pantflaskorna till affären och panta dom så var pantmaskinen trasig... Det ännu mer typiska är att jag kände på mig att den skulle vara det, men tog med mig panten ändå...  Så jag fick ta med mig den hem igen. Grr.

Den sista typiska saken är att jag skulle koppla in surroundljudet igår hade jag tänkt.. Men hittade inga sladdar till högtalarna... Jag undrar vart pappa eller M har lagt dom? :P

Ovido - Quiz & Flashcards