Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Martina - 21 juni 2011 19:38

Nu har jag snart slut på min "semester" eller sommar lov, eller vad jag nu ska kalla det.. Arbetslösheten innan jag börjar jobba kanske?

Första veckan i norrland var stråååålande! Massa sol och värme, men nu börjar jag faktiskt undra vart sommaren har tagit vägen...


Har hunnit med massa saker; Klippt mig och färgat håret RÖTT :), varit på tjejfest hos Anna med efterföljande utgång och dans till iRENE PANiK på Hamnkrogen, fiskat med M och Pappa i Ingerstasjön. Två gäddor fick vi upp! Eller inte jag.. jag höll mest i kameran för jag har inget spö :(, Varit och hälsat på Jossan och Peter i deras nya hus i Umeå, Lurat ner syster och systerdotter till strinne så jag fick träffa dom, och hunnit lära mig en linedance..


På torsdag åker jag till Härnösand för midsommarfirande i Solum och Vålånger och på söndag rullar tåget hem till Göteborg igen och dags för jobb på måndag morgon kl 07.00 jippie! :P

Fick för övrigt ett värdelöst schema.. men orkar itne gå in på det mer nu :P


Lite bilder bjussar jag på!


            

Ovido - Quiz & Flashcards