Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Martina - 16 oktober 2011 20:17

Ja.. idag är en sån där tråkig dag när allt bara är skit. Har städat så det är fint här och varit iväg på dans.. Men nu ikväll kunde jag nästan inte ha det tråkigare.. Och när jag har det så här tråkigt så saknar jag M jättemycket! Fatta att vi inte har setts sen i slutet på augusti! Det är sjuuuukt längesen! Fy faaan för distansförhållanden säger jag bara!


Anyway.. Imorn kommer syster yster och livar upp tillvaron litegrann! Hon ska på dansgrejs i Stenungsund i helgen och passar på att hälsa på mig lite innan hon ska dit. Kul tycker jag :) Däremot har jag typ fullt upp måndag och tisdag eftersom vi har konsert med eleverna vi har jobbat med på Hvitfeldtska på tisdag. Men vi ska nog hinna klämma in nåt kul ändå! :)


Igår var jag och vikade för Veronica i min klass. Hon har barnrytmik på lördagar men kunde inte igår så därför var jag där. Det var jätteroligt och det gick mycket bra! :) Fick även höra att jag har vackra ögon av ett av barnens farmor.. Hon pratar tyska och det var ju spännande... Förstod inte allt hon sa men lite grann iaf ;)


Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt och titta på en film tror jag.


Avslutar med att säga ett jättegrattis till Magdalena som igår gifte sig med sin Adam!   

Ovido - Quiz & Flashcards