Alla inlägg den 22 november 2010

Av Martina - 22 november 2010 19:39

Igår var jag och Mikael och tittade på nya Harry Potterfilmen. Den var ganska bra.. Inte lika mycket action som i de senaste men jag gissar att det kommer mer i del 2 som inte kommer förrän den 18 maj! fatta vad länge jag måste vänta! jag vill ju se den NU! Men det var ändå en liten wow-upplevelse och det vill man ju  ha när man går på bio :)


  


Ett annat wow är våran kursbok i musik och samhälle. Och det är ett negativt wow. Boken heter: Wow! Populaermusikkens historie och då kanske ni har listat ut att den är på norsk! Helt värdelöst är det att man får ha med såna böcker som obligatorisk kurslitteratur! Jag har inga lässvårigheter men det betyder inte att jag kan läsa norska bara för det. Vissa ord och meningar i boken fattar jag inte ett skit om vad dom skriver och då tänker jag bara på dom stackarna i min klass som har lässvårigheter. Det är förjävligt rent ut sagt! Detta ska dom få höra när vi utvärderar terminen i januari!

Ovido - Quiz & Flashcards